PARP uruchomiła nabór, którego celem jest wsparcie mikro-, małych i średnich firm w podboju rynków zagranicznych
Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości uruchomiła nabór, którego celem jest wsparcie mikro-, małych i średnich firm w podboju rynków zagranicznych.
Właśnie wystartował ogłoszony przez PARP pod koniec września nabór, który ma na celu wsparcie mikro-, małych i średnich przedsiębiorstw w zwiększaniu ich obecności na rynkach międzynarodowych. „Promocja marki innowacyjnych MŚP”, bo o ten nabór chodzi, finansowana jest z programu Fundusze Europejskie dla Nowoczesnej Gospodarki 2021–2027 (FENG) i obejmuje dofinansowanie działań promocyjnych na rynkach zagranicznych, w tym udział w wydarzeniach targowych oraz misjach gospodarczych. Wsparcie ma je wspomóc w budowaniu rozpoznawalności ich marek na rynkach międzynarodowych. Nabór ruszył 15 października i potrwa do 28 listopada 2024 r. Oferowane w nim dofinansowanie może pokryć do 50 proc. kosztów projektu, co oznacza, że firmy muszą zapewnić wkład własny wynoszący drugie 50 proc.